תקנון אתר
שם העסק: אגרוקפה ישראל בע”מ
עוסק מורשה : 516101268
התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס באופן שווה לשני המינים.
עצם השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית לתקנון זה.
אנא קראו בעיון את התקנון, ייתכן ויחולו בו שינויים, אנא תשומת ליבכם.
כללי:
- בחברת אגרוקפה טובת הלקוח, צרכיו, רצונותיו ודרישותיו עומדים בראש מעיינינו. חברת אגרוקפה שואפת למצוינות בכל אספקט של עסקיה. במידה ויש לכם מה לומר לנו אנו לשירותכם גם טלפונית או בהודעת וואטסאפ במספר 054-4941226.
- אנא קראו את תקנון האתר בעיון רב לפני רכישת מוצר כל שהוא באתר, שכן רכישה כל שהיא באתר כפופה להסכמת הלקוח לתנאים המופיעים בתקנון זה. קניה באתר זה מעידה כי הלקוח קרא את כל הכתוב בתקנון האתר, וכי הוא מסכים לכל התנאים הכלולים בתקנון האתר, וכי לא תהיה ללקוח כל טענה או כל תביעה שהיא כנגד החברה אלא אם כן הופר תנאי כל שהוא מתנאי תקנון זה.
- גולש אשר אינו מסכים לכל תנאי השימוש המופיעים בתקנון מתבקש שלא לעשות שימוש כלשהו באתר.
- באתר זה אנו מאובטחים ע”י פרוטוקול “SSL”, שיטת ההצפנה המומלצת והמתקדמת ביותר כיום.
- החברה רשאית לשנות ולעדכן את תקנון האתר בכל זמן שתחפוץ ע”פ שיקול דעתה הבלעדי.
- כל מידע על מוצרים כולל טקסטים, תמונות וכו’ המופיע באתר הינו רכושה הבלעדי של חברת אגרוקפה ישראל בע״מ ואין רשות כלל להעתיק מידע כלשהו מהאתר ללא אישור מראש ובכתב מהחברה.
- זכאי לבצע פעולות באתר אך ורק מי שמלאו לו 18 שנים.
- תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד.
- תקנון זה נאמר בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מופנה במידה שווה לכל ציבור הגולשים באתר.
מדיניות הזמנה, שילוח ואספקת מוצרים
להלן אפשרויות השילוח באגרוקפה:
- משלוח באמצעות חברת HFD לנקודת שירות הקרובה למקום מגוריו של הלקוח – מחיר 17 ש”ח.
- משלוח עד הבית על ידי חברת HFD שליחויות – מחיר 30 ש”ח.
- איסוף עצמי- איסוף המשלוח ממתחם אגרוקפה במושב שריגים בשעות הפעילות ללא עלות.
- בכל הזמנה מעל 250 ש״ח – משלוח עד הבית בחינם.
אגרוקפה מתחייבת להעביר את הזמנתכם תוך יום עסקים אחד ובמקרים של מבצעים מיוחדים ההזמנה תועבר עד 4 ימי עסקים לאחת מאפשרויות המשלוח שבחרתם.
במידה ובחרתם בחברת HFD, נהלי המשלוח וזמן הגעת החבילה יהיו תלויים בנוהל ותקנון חברת HFD.
ע”מ שנוכל להבטיח את ההגעה והמסירה בזמן ,נא לציין היכן ניתן להשאיר חבילות, ככל שזה אפשרי ,במידה שאינכם נוכחים במקום בזמן הגעת השליח, ובמידה והשליח לא מצליח ליצור עמכם קשר טלפוני (שכן ,קרוב משפחה ,בכניסה לבית וכד’…) כמו כן חשוב שתהיו זמינים טלפונית ככל הניתן. השליחים משתדלים ליצור קשר טרם הגעתם לכתובתכם לתאום המסירה.
בכל מקרה של בעיה ניתן לפנות לאגרוקפה במספר 054-4941226 על מנת להתעדכן בסטטוס המשלוח.
הערות נוספות לגבי תנאי השילוח:
- חברת HFD מבצעת את המשלוחים עבור חברת אגרוקפה. נא קראו היטב את התנאים למשלוח כדי שתוכלו ליהנות משירות זה.
- השליחות מבוצעת בתוך 5 ימי עסקים (למעט שישי שבת שבתון ערבי חג וחג) לכל היותר מסיום ההזמנה. אנו תמיד משתדלים להקדים .
- באיחוד הזמנות, מחיר המשלוח יכול להשתנות במקרה של משקל ו/או גודל אריזה חריג.
- המשלוחים מוגבלים לאזורי הפצה על פי מדיניות החברה.
- ניתן לבצע משלוחים לחו”ל בתיאום מראש עמנו.
- לקוח המבצע הזמנה וקיבל אישור להזמנה יהיה מחויב לה. במידה והלקוח יבטל הזמנה שאושרה, תהיה החברה רשאית לגבות דמי ביטול הזמנה ע”פ החוק (הגנת הצרכן). להלן בנספח א׳ חוק הגנת הצרכן.
- כל טעות כל שהיא בהזמנה תהיה באחריות הלקוח, אלא אם כן יוכח אחרת ע”י הלקוח, אך מוסכם כי חובת ההוכחה תחול אך ורק על הלקוח.
- אין החברה מתחייבת על זמינות המוצרים במלאי באופן תמידי. במידה ולקוח הזמין מוצר שלא קיים במלאי, על החברה להודיע זאת ללקוח תוך 72 שעות (ימי עסקים בלבד נספרים) מאישור ההזמנה, והחברה לא תישא באחריות כלשהי בגין זאת.
- טעתה החברה וקיבל הלקוח מוצר אשר לא הזמין, החברה תישא בעלויות איסוף המוצר השגוי ובמשלוח המוצר המבוקש.
- לקוח המבטל עסקה אשר נשלחה אליו באמצעות שירות שליחים, ישא בעלות המלאה של דמי השירות. עלות משלוח לכל כיוון 30 ש״ח (מבית הלקוח לאגרוקפה).
- אספקת המוצרים תהיה ע”פ הזמן שהתחייבה החברה ( 5 ימי עסקים) .
- תהליך האספקה יחל אך ורק לאחר קבלת אישור העסקה מחברת כרטיסי האשראי.
- החברה אינה אחראית על איחורים באספקת מוצרים הנובעים מעיכובים שאינם בשליטתה או מסיבות המוגדרות “כוח עליון”.
אופן התשלום:
- התשלום עבור מוצרים הנמכרים באתר יתבצעו ע”י כרטיס אשראי תקף, תקני וחוקי.
- מסירת פרטי כרטיס האשראי יבוצעו או ע”י מסירתם באתר המאובטח ע”י מערכת הצפנה המבוססת על פרוטוקול SSL. או ע”י מסירת הפרטים טלפונית לאחד מנציגי החברה.
- כל תשלום בצורה אחרת יהיה אך ורק תוך תיאום עם אחד מנציגי החברה ובהסכמתה.
- במידה ובמהלך הרכישה יוזנו ע”י הלקוח פרטים לא נכונים של כרטיס האשראי, לא תהיה אחראית החברה על עיכובים באספקת המוצר לבית הלקוח.
- שימוש לא תקין בכרטיסי אשראי או מתן פרטים כוזבים בכל הנוגע לכרטיסי אשראי הינו עבירה פלילית, והחברה לא תהיה קשורה בכל צורה שהיא לפעילות מעין זאת.
אחריות
- כל המחירים המופיעים באתר כוללים מע”מ.
- כל המוצרים הנמכרים באתר טריים ועברו תהליך בקרה והבטחת איכות.
- המוצרים באתר כשרים בהשגחת רבנות מטה יהודה מהדרין, ופולי הקפה בהשגחת בד”צ בית יוסף.
- במידה וחלה תקלה והמוצר פגום, יוחלף המוצר באחר או דומה ללא עלות נוספת מצד הלקוח.
מועדון הלקוחות של אגרוקפה AgroW-Together
- רישום והצטרפות למועדון
- כל המעוניין, בהתאם ובכפוף לתנאי תקנון זה, להצטרף כחבר במועדון הלקוחות או לחדש את חברותו במועדון, מוזמן להירשם באתר האינטרנט של החברה באמצעות מילוי טופס רישום דיגיטלי או במרכז המבקרים של אגרוקפה במושב שריגים (לי-און).
- החברות במועדון הינה אישית ולא ניתנת להעברה לצד שלישי כלשהו.
- חבר מועדון יהיה רק מי שעומד בכל התנאים הבאים (במצטבר): (א) הוא יחיד (אדם פרטי); (ב) מלאו לו 18 שנים ; (ג) הוא מילא טופס הצטרפות דיגיטלי למועדון; (ד) הוא עומד (ויעמוד בכל תקופת חברותו במועדון) במכלול תנאי החברות במועדון בהתאם להוראות תקנון זה; מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל מובהר כי בכל מקרה, החברות במועדון הינה אישית ולפיכך, לא יורשו להיות חברים במועדון – תאגידים; ו/או בתי עסק; ו/או לקוחות עסקיים ו/או ועדים ו/או ארגונים ו/או התאגדויות. למען הסר ספק קנייה מוסדית ו/או ועדית ו/או קבוצתית ו/או מאורגנת, לא תחשב “רכישה מזכה” (כהגדרתה להלן) ואלו לא יהיו זכאים להטבות המועדון.
- על אף האמור לעיל, אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר את רישומו והצטרפותו של פרט כלשהו כחבר במועדון ו/או שלא לאשר חידוש חברות במועדון בכפוף לכל דין רלוונטי ו/או להוראת כל רשות מוסמכת לרבות ערכאה שיפוטית.
- בכפוף לדין ולתקנון זה, אגרוקפה תהיה רשאית, בכל עת ולפי שיקול דעתה, להתנות ו/או לבטל ו/או להשהות ו/או להפסיק את חברותו של חבר במועדון ובכלל זה כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, בין היתר (אך לא רק), במידה ועשה החבר שימוש שלא כדין בחברותו ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק ו/או במידה שאמצעי תשלום שלו אשר באמצעותו ביקש לבצע רכישה לא כובד על-ידי בנקים, חברות אשראי וכיוצ”ב ו/או אם אגרוקפה סבורה, כי המשך חברותו של החבר במועדון עלולה לגרום נזק לאגרוקפה ו/או למי מטעמה או הקשור אליה ו/או לכל צד ג’ שהוא.
- הצטרפות למועדון הלקוחות היא ללא עלות ולתקופה בת שנה. בכל שנה נדרש לחדש את החברות.
פרטים אישיים של החבר, עדכונם והשימוש בהם על-ידי אגרוקפה
- החברות במועדון מותנית, בין היתר, במילוי טופס הצטרפות דיגיטלי למועדון, הכולל את כל הפרטים המפורטים להלן ביחס לחבר: (א) שם פרטי ושם משפחה; (ב) מספר תעודת זהות או מספר דרכון לתושבי חוץ; (ג) תאריך לידה; (ד) כתובת מלאה (עיר / רחוב / מספר בית / מספר דירה); (ה) מספר טלפון נייד; (ו) פרטי דואר אלקטרוני; (ז) חתימה; (ח) תאריך; (ט) אישור תקנון המועדון (לעיל ולהלן: “טופס ההצטרפות”).
- חבר המועדון מתחייב למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים. מובהר כי בכל מקרה, אגרוקפה ו/או מי מטעמה אינם ולא יהיו אחראים לפרטים שנמסרו – כולם או חלקם – כולל נכונותם, דיוקם, קבלת / אי קבלת הודעה או הטבה כלשהי אצל החבר ו/או כל זכות אחרת בקשר לחברות במועדון עקב כך שהחבר מסר פרטי התקשרות לא תקינים ו/או לא כנדרש ו/או מסרם באופן חלקי בלבד ו/או לא עדכן במועד את פרטיו האישיים הרלוונטיים אצל אגרוקפה. עדכון פרטים ייעשה על ידי החבר בלבד ובאחריותו הבלעדית.
- במילוי הפרטים בטופס ההצטרפות הדיגיטלי, מביע החבר את הסכמתו לרישום פרטיו בכתב ו/או במדיה מגנטית, על-פי החלטת אגרוקפה
- בכפוף לאמור בתקנון זה, בחתימתו ובהסכמתו של החבר בטופס ההצטרפות הדיגיטלי לקבלת דיוור ישיר, וככל שהחבר לא הודיע אחרת בטופס ההצטרפות, מאשר החבר לאגרוקפה לעשות שימוש במידע שהתקבל ויתקבל מהחבר ישירות ו/או במידע שייאסף ויצטבר במאגר המידע ו/או במידע שיופק על סמך ניתוח נתוני המידע כאמור, לצורך שיווק וקידום מכירות של אגרוקפה, ובכלל זה – למטרות פניה (כללית או מותאמת אישית) לחברי המועדון בדיוור ישיר, קבלת עדכונים תקופתיים, תוכן שיווקי ופרסומים אגרוקפה בכל אמצעי תקשורת שאגרוקפה תמצא לנכון (כגון טלפון, דואר, פקס, דואר אלקטרוני, SMS, MMS, אפליקציה סלולרית, Push Notification ועוד), למטרות ניהולו ותפעולו של המועדון וכן למטרות ניתוח מידע ומחקר סטטיסטי בקשר למועדון, לתקופה שאינה מוגבלת בזמן (אלא אם חבר המועדון ביקש מראש ובכתב ובהתאם לתקנון זה להסירו ממאגר המידע, באופן שבו צוין בדיוור הישיר שיש לבקש להסירו מהמאגר).
- אגרוקפה תהיה רשאית, על-פי שיקול דעתה, לצורך ביצוע משלוח הדיוור הישיר לחברי המועדון, להעביר את פרטיהם של חברי המועדון (לצורך זיהוי חבר המועדון בלבד), לכל גורם המבצע בפועל, עבור אגרוקפה, את הדיוור הישיר לחברי המועדון (אלא אם החבר ביקש אחרת, מראש ובכתב).
- למען הסר ספק מובהר, כי אגרוקפה תהיה רשאית להעביר מידע אודות חברי המועדון (לרבות אודות רכישותיהם), כולו או חלקו, במידה ותתבקש לכך על ידי כל דין, לרבות בהתאם להוראות/צווים/החלטות של כל ערכאה/רשות/גוף שלטוני/שיפוטי/אחר מוסמך.
- בחתימתו / בהסכמתו בטופס ההצטרפות הדיגיטלי, מסכים החבר לביצוע השימושים במידע אודותיו, המפורטים בתקנון זה, ומאשר, כי השימושים הנ”ל לא ייחשבו לפגיעה בפרטיותו ולא יזכו אותו בסעד או פיצוי כלשהם. כמו-כן, ייחשב המידע האמור לקניינה של אגרוקפה והחבר מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש במידע כאמור, לרבות טענה על-פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, חבר מועדון יהיה רשאי, בכל עת, לפנות בכתב לשירות הלקוחות של אגרוקפה, ולבקש לקבל לידיו את פירוט המידע המוחזק לגביו במאגר המידע. וכן מבלי לגרוע מהאמור לעיל ובנוסף, רשאי החבר לדרוש כאמור מאגרוקפה, להסיר את עצמו מרשימות הדיוור של המועדון, באופן המפורט בדיוור לפיו יש לבקש להסירו מהמאגר.
- אגרוקפה תנהל את מועדון הלקוחות בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר, ותנקוט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על פרטיות וסודיות המידע שהעביר חבר המועדון. במקרים שאינם בשליטה הבלעדית של אגרוקפה, לרבות בשל אירועים הנובעים מכוח עליון, אגרוקפה אינה ולא תהיה אחראית לכל אובדן, הפסד, הוצאה ו/או נזק מכל מין וסוג שהוא, עקיף או תוצאתי או ישיר או אחר, אם וככל שייגרם לחבר מועדון או למי מטעמו, לרבות אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה, בכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, תקנות הגנת הפרטיות, הנחיות רשם מאגרי מידע ו/או תקנונים אחרים כפי שיהיו מעת לעת.
- על חבר המועדון לא חלה חובה חוקית למסור את המידע, מסירתו תלויה ברצון, בבחירה ובהסכמתו של חבר המועדון. המטרה שלשמה מבוקש המידע היא דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, מתן שירות ללקוחות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות.
הטבות לחברי מועדון
- אגרוקפה תהא רשאית להציע ו/או לספק הטבות ו/או הנחות ו/או לערוך אירועים ו/או מבצעים במסגרת המועדון, בין ייחודיים לחברי מועדון ובין לא, בין אם יהיו תקפים אך ורק באגרוקפה ו/או חברות אחרות – הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי כפי שיהיה מעת לעת.
- אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את ההטבות הניתנות לחברים במסגרת מועדון הלקוחות, ובכלל זה להתנותן או להפסיקן או להשעותן או לבטלן (במלואן או בחלקן), בכפוף להוראות הדין.
- קבלת הטבות המועדון מותנית ברישום מלא של חבר המועדון באמצעות הטופס הדיגיטלי ובחתימתו על הטופס. במידה והלקוח לא יסיים את תהליך ההרשמה, לא ייחשב הלקוח כחבר מועדון ולא יהיה זכאי להטבות להן זכאים חברי המועדון.
- מובהר, כי במעמד רכישת מוצרים באתר האינטרנט ובמרכז המבקרים באגרוקפה, לא ניתן יהיה לבצע שימוש הן בחשבון המועדון והן בכרטיס הנחה / הטבה פעיל אחר מכל סוג שהוא ו/או בטפסי הנחה / הטבה לחברות / מוסדות, ו/או בכל הטבה / הנחה הניתנת לקבוצות הזכאיות להטבה / הנחה כלשהי, כגון עובדי בתי חולים, אוניברסיטאות ומכללות, סטודנטים, מפעלים וחברות, עובדי מתחמים, עובדי החברה ושותפיה וכו’, ו/או בכל הטבה, זיכוי, קופון וכיו”ב ככל שישנם ברשות החבר (להלן ביחד: “כרטיס אחר”). יובהר שחברי המועדון אשר ברשותם כרטיס אחר, בנוסף לכרטיס החבר שלהם במועדון, יידרשו לבחור במעמד הרכישה באיזה מהכרטיסים ברצונם לעשות שימוש באותה רכישה. מובהר, כי ביצוע רכישה באמצעות כרטיס אחר לא תיחשב לרכישה מזכה (כהגדרתה להלן).
- ‘הטבת הצטרפות’ – עם הצטרפותו כחבר במועדון, תעניק אגרוקפה לחבר המועדון הטבת הצטרפות, כמפורט להלן (להלן: “הטבת הצטרפות”):
- 10% הנחה ברכישה הראשונה לאחר ההצטרפות.
- את הטבת ההצטרפות יהיה רשאי לממש החבר בעצמו בלבד וברכישה הראשונה לאחר ההצטרפות. לא ניתן להאריך הטבות אלו.
- במהלך קיום מבצעים מסוימים באגרוקפה (ככל וכפי שיוגדרו ויבוצעו מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של אגרוקפה) תהיה אגרוקפה רשאית להגביל את זכותם של חברי המועדון לממש את הטבת ההצטרפות או הטבת החידוש או כל הטבה אחרת.
- אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל את הטבת ההצטרפות ו/או הטבת החידוש בכל עת.
- ‘הטבת יום הולדת’: לקוח המצטרף כחבר מועדון, יהיה זכאי להטבת יום הולדת, כמפורט להלן:
- הטבת יום הולדת הינה למימוש חד פעמי, אך ורק במהלך החודש בו חל יום הולדתו של חבר המועדון.
- לא ניתן להאריך את תוקפה של הטבת יום ההולדת.
- מימוש הטבת יום ההולדת יעשה רק על ידי חבר המועדון בעצמו.
- יודגש, כי רישום תאריך יום ההולדת הנכון בטופס ההצטרפות הדיגיטלי הינו באחריותו הבלעדית של חבר המועדון.
- להסרת ספק מובהר, כי לא ניתן לממש את הטבת יום ההולדת והטבות אחרות, ובכלל זה הטבת הצטרפות או הטבת חידוש, באותה עסקה.
- להסרת ספק מובהר, כי אין צבירת נקודות על הטבת יום ההולדת.
- במהלך קיום מבצעים מסוימים באגרוקפה (ככל וכפי שיוגדרו ויבוצעו מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של אגרוקפה) תהיה אגרוקפה רשאית להגביל את זכותם של חברי המועדון לממש את הטבות יום ההולדת או כל הטבה אחרת.
- אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל את הטבת יום ההולדת בכל עת.
- מבלי לגרוע מהאמור בכל מקום אחר, אם וככל שתחליט אגרוקפה לפי שיקול דעתה, שהטבות או איזה חלק מהן שיינתנו יהיו ניתנות למימוש באמצעות קופונים, הקופונים יישלחו לחברים לפי החלטה ושיקול דעת של אגרוקפה, כגון לדואר האלקטרוני של חברי המועדון ו/או באמצעות SMS למספר הטלפון הסלולארי של חברי המועדון, ומימוש הקופונים יתבצע באמצעות אתר האינטרנט של אגרוקפה. עלויות קבלת הודעות SMS לטלפון הסלולארי הינן על חשבונו של המנוי הסלולארי. יובהר, כי קופון שלא מומש עד למועד סיום התוקף שלו, לא יהיה תקף ולא ניתן יהיה לממשו לאחר מועד זה וחבר המועדון לא יהיה זכאי לקופון חלופי ו/או לתמורה כלשהי בגינו.
צבירת “נקודות זכות” (CASH BACK)
- צבירת נקודות זכות תעשה בכפוף ובהתאם לתקנון זה.
- צבירת נקודות הזכות תתבצע בחשבון אחד בלבד של הלקוח – הוא חשבון החבר.
- לאחר הצטרפותו למועדון, החבר יהיה זכאי, עבור כל רכישה מזכה (כהגדרתה להלן), לצבירת נקודות זכות בשווי 5% (חמישה אחוזים) מסכום הרכישה המזכה ששולם בפועל באתר האינטרנט.
- נקודות הזכות (CASH BACK) הינן נקודות אישיות, בעלות ערך של 1 (אחד) ₪ לכל 1 (אחת) נקודה, אותן צובר החבר בהתאם ובכפוף לתקנון זה, ואשר אינן ניתנות להעברה ו/או לאיחוד ו/או להמרה לכסף ישראלי או לכל כסף/מטבע אחר ו/או לשובר זיכוי ו/או לשווה כסף מכל מין וסוג שהוא ו/או בכל דרך אחרת.
- צבירת נקודות זכות לכל חבר תעשה באופן אישי, בעבור כל חבר בנפרד. אין ולא ניתן יהיה לאחד/למזג/לצרף קניות ו/או רכישות ו/או עסקאות ו/או נקודות זכות שנצברו, לפי העניין, בחשבונות של חברים שונים ו/או בחשבונות שונים של אותו חבר.
- “רכישה מזכה” – רכישה בהתאם ובכפוף לתקנון זה, בגינה צובר חבר מועדון בתוקף, נקודות זכות (Cashback) לחשבון החבר. רכישה מזכה הינה רכישה שבוצעה באתר האינטרנט על ידי חבר מועדון, לצרכים פרטיים בלבד בכמות סבירה בלבד, ובהתאם להוראות תקנון זה, באמצעות כרטיס אשראי.
- יובהר, שהסכום הרלוונטי לצורך רכישה מזכה הינו הסכום הסופי של החשבון כולל מע”מ, לאחר הפחתת הטבות ו/או הנחות מכל סוג שהוא שניתנו, ככל שניתנו למשלם, מכוח היותו חבר במועדון או בכלל.
- מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל מובהר, כי: (א) מימוש הטבות; ו/או (ב) תשלום בגין רכישות שאינן פרטיות (כגון רכישות מוסדיות / ועד עובדים / ארגוניות/ קבוצתיות); ו/או (ג) תשלום באמצעות תווי קניה, שוברי הנחה/כרטיסי מתנה והנחה/טפסי הנחה/קופונים; ו/או (ד) שוברי זיכוי שהונפקו על ידי אגרוקפה ואחרים ו/או (ה) רכישה במסגרת מבצעים מיוחדים – לא ייחשבו לרכישה מזכה.
- אגרוקפה רשאית בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לקבוע כי אין כפל הטבות/ הנחות/זיכויים/ מבצעים וכיוצא בזה.
- מובהר גם, כי רכישה שהתשלום בגינה לא כובד במלואו בפועל, מסיבה כלשהי, לא תיחשב לרכישה מזכה. מבלי לגרוע מכל סעד אחר שיעמוד לאגרוקפה במקרה זה, אגרוקפה תהיה רשאית לבטל נקודות זכות (CASH BACK) שנצברו בגין הרכישה כאמור ו/או לדרוש מחבר המועדון את תמורתן המלאה במקרה בו נעשה שימוש בנקודות בטרם הובא לידיעת אגרוקפה כי התשלום לא כובד.
- אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת, לפי שיקול דעתה, בכפוף לתקנון זה ולכל דין את הטבת “נקודות הזכות” לרבות שיעור ואופן הצבירה והמימוש, ובין היתר להחריג מוצרים או מחלקות מסוימות ממנגנון צבירת נקודות זכות.
- מבלי לגרוע מהאמור בסעיף זה, מובהר כי אגרוקפה שומרת על הזכות לשנות ובכלל זה להתנות / ואו להפחית ו/או לבטל את הצבירה של נקודות הזכות במועדים בהם יתקיימו מבצעים מאסיביים כדוגמת ״בלאק נובמבר״ ועוד.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי בכל מקרה, לא יתאפשרו/יותרו צבירה ו/או מימוש נקודות הזכות בדיעבד למי שלא ביצע את הרכישה המזכה במתכונת הנדרשת בתקנון זה. להסרת ספק ומבלי לגרוע מהאמור בתקנון זה מובהר, כי לא יינתנו הטבות בדיעבד בגין רכישות שבוצעו לפני הצטרפותו של חבר למועדון.
- בתום של כל שנת חברות במועדון (שנת חברות אינה שנה קלנדרית, אלא השנים נספרות מרגע ההצטרפות למועדון, ואם החברות חודשה אזי מרגע החידוש), הנקודות אשר נצברו לזכותו של חבר המועדון עד לאותה עת, יימחקו, וזאת לאחר שתינתן לחבר המועדון הודעה של שלושה (3) חודשים טרם המחיקה או תקופת זמן אחרת בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן תשמ”א-1981. ההודעה תינתן באחד מאמצעי התקשורת המיועדים לדיוור ישיר, לפי שיקול דעתה של אגרוקפה. למען הסר ספק מובהר, כי חבר שלא מימש את הנקודות שצבר בתקופת הזמן האמורה, יאבד את זכאותו למימוש הנקודות, ולא יהיה זכאי לכל החזר ו/או זיכוי ו/או תשלום ו/או פיצוי מכל מין וסוג שהוא מאגרוקפה ו/או מי מטעמה.
מימוש “נקודות זכות” (CASH BACK)
- מימוש נקודות זכות יעשה בכפוף ובהתאם לתקנון זה.
- מימוש נקודות זכות או מימושה של כל הטבה אחרת לה זכאי חבר המועדון, יעשו אך ורק על ידי בעל המועדון בלבד.
- אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע כי חובה לממש את כל סכום הפריט בנקודות, כך שלא ניתן יהיה לבצע חלק מהתשלום רק באמצעות חלק מהנקודות הצבורות.
- לא ניתן לממש את נקודות הזכות, כולן או חלקן, באותה העסקה בה הן נצברו, אלא אך ורק בעסקה נפרדת.
- מובהר, כי ברכישה ששולמה באמצעות נקודות הזכות, לא ניתן יהיה לצבור נקודות זכות.
- אגרוקפה תקבע מעת לעת, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, האם ואילו מוצרים ו/או מחלקות לא ניתן לממש (לרכוש) באמצעות נקודות זכות.
- במידה והחבר ניצל באופן כלשהו נקודות זכות מעבר למגיע לו, וזאת בין היתר, בשל תקלה או שיבוש כלשהו אצל אגרוקפה (לרבות, טעות ו/או שיבוש במערכות המחשוב של אגרוקפה), תהיה אגרוקפה רשאית לדרוש מהחבר החזר כספי או שווה ערך לכסף, כגון העמדת נקודות הזכות ביתרה שלילית (“מינוס”), בערך של 1 (אחד) ₪ עבור כל 1 נקודת זכות שנוצלה כאמור מעבר למגיע לחבר, על מנת לכסות את הגירעון בנקודות הזכות.
- הרישום המתנהל והנמצא בידי אגרוקפה הוא זה אשר יקבע את סכום נקודות הזכות שצבר כל חבר, ויחשב לראיה מהימנה בדבר נכונות הנתונים. חבר הסבור, כי חלה טעות ברישום צבירת נקודות הזכות שלו ו/או שיש לו כל טענה אחרת בקשר למועדון הלקוחות, רשאי לפנות בכתב למוקד שירות הלקוחות של אגרוקפה ולהעלות בכתב את השגותיו, והוא יענה בהקדם האפשרי בהתאם לתקנון ולכל דין.
- בכפוף לתקנון זה, מימוש נקודות הזכות יתאפשר במשך כל תקופת החברות במועדון הלקוחות, וכל עוד החברות בתוקף.
- בכל מקרה שבו באה החברות במועדון לידי סיום, בין אם הסתיימה תקופת החברות ו/או בין אם החבר הפסיק את חברותו במועדון ו/או בין אם אגרוקפה הפסיקה את החברות ו/או פעילות המועדון, יהיה חבר המועדון רשאי לממש את נקודות הזכות שצבר בחשבון, בהתאם לתקנון זה, לתקופה של 3 (שלושה) חודשים מיום ביטול החברות ו/או מיום סיום החברות במועדון (להלן: “תקופת המימוש”). בסיום תקופת המימוש, תימחק יתרת נקודות הזכות שצבר החבר.
- חבר שלא מימש את ההטבות שצבר במהלך תקופת המימוש, כולן או איזה מהן, יאבד את זכאותו למימוש ההטבות ולא יהיה זכאי לכל תשלום ו/או פיצוי ו/או החזר ו/או זיכוי מכל מין וסוג שהוא מאגרוקפה ו/או ממי מטעמה. יובהר, כי בעת חידוש מועדון לאחר סיומה של תקופת המימוש, לא יוחזרו ללקוח הנקודות שנמחקו לו.
- במידה ובשל תקלה / הפרעה / ליקוי כלשהו במערכות המחשוביות, חבר המועדון יקבל מאגרוקפה הודעה שגויה ביחס לכמות הנקודות הצבורה לו, חבר המועדון יוכל לממש אך ורק את הנקודות אשר נצברו לו באופן תקין, ולא את הנקודות שניתנו לו במסגרת מידע שגוי שנגרם בשל תקלות כאמור.
- בירור יתרת נקודות הזכות העומדות לזכות החבר, ניתן לעשות באתר האינטרנט של אגרוקפה או בשירות הלקוחות של אגרוקפה.
- אגרוקפה רשאית לקבוע בכל עת כי לא יהיה כפל מבצעים / כפל הנחות / כפל הטבות, מכל מין וסוג שהוא.
- בתום של כל שנת חברות במועדון (שנת חברות אינה שנה קלנדרית, אלא השנים נספרות מרגע ההצטרפות למועדון, ואם החברות חודשה אזי מרגע החידוש), הנקודות אשר נצברו לזכותו של חבר המועדון עד לאותה עת, יימחקו, וזאת לאחר שתינתן לחבר המועדון הודעה של שלושה (3) חודשים טרם המחיקה או תקופת זמן אחרת בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן תשמ”א-1981. ההודעה תינתן באחד מאמצעי התקשורת המיועדים לדיוור ישיר, לפי שיקול דעתה של אגרוקפה. למען הסר ספק מובהר, כי חבר שלא מימש את הנקודות שצבר בתקופת הזמן האמורה, יאבד את זכאותו למימוש הנקודות, ולא יהיה זכאי לכל החזר ו/או זיכוי ו/או תשלום ו/או פיצוי מכל מין וסוג שהוא מאגרוקפה ו/או מי מטעמה.
הצהרת פרטיות
- במהלך ההתקשרות עם הלקוח ובתהליך הרכישה אנו נוקטים באמצעי הזהירות היעילים ביותר בכדי לשמור ככל הניתן על סודיות המידע.
- אגרוקפה וצוות האתר מתחייב בכל זמן לשמירה על סודיות מוחלטת בכל הנוגע לזהות הלקוח ופרטי התשלום .
- החברה מתחייבת לא לעשות שימוש כלשהו בפרטי התשלום למעט צורכי הרכישה אותה ביקש הלקוח לבצעה.
- פרטי התשלום אינם נשמרים במערכת, ונמחקים ממערכת האתר בסיום העסקה אותה ביצע הלקוח.
- הזמנות המבוצעות דרך האתר מאובטחות ע”י פרוטוקול SSL.
- חל איסור מוחלט על הזנת פרטים כוזבים. נגד מזיני פרטים שקריים יינקטו צעדים משפטיים, כולל תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאגרוקפה ו/או למי מטעמה. במצב של הזנת פרטים שגויים (כולל הפרטים האישיים של הלקוח), שמורה לאגרוקפה ו/או מי מטעמה הזכות לבטל את ההצעה.
- פרטי הרוכש ופרטי הרכישה, יועברו דרך SSL (פרוטוקול אבטחה מוצפן) למחשב עיבוד הנתונים של אגרוקפה. פרטים אלו לא יועברו על ידינו לצד ג’ בשום אופן, למעט חברת האשראי לצורך השלמת העסקה.
- אגרוקפה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח ללקוחות הקונים באתר, דואר אלקטרוני ולפנות אליהם בכתב או בנושא מבצעים של החברה, חידושים באתר פרסומות שונות וכדומה, אלא אם כן יודיע הלקוח במייל או בוואטסאפ כי אינו מעוניין בכך.
- אגרוקפה עושה כל שביכולתה בכדי לוודא שהמידע המופיע באתר נאמן למציאות. במקרים בהם יתגלו טעויות במידע המופיע באתר, תפעל החברה לתיקון הטעויות וכן תאפשר את ביטול הרכישה ללא דמי ביטול.
- אגרוקפה או מי מטעמה אינם אחראים ואינם יכולים להבטיח שהשרת עליו מאוחסן האתר נקי מרכיבים זדוניים או וירוסים למיניהם אשר עלולים לפגוע במחשב האישי של הלקוח כאשר הוא נכנס ו/או קונה ו/או משתמש באתר, וזאת בכפוף לנקיטת כל צעדי האבטחה ע”י החברה. כמו כן, אגרוקפה לא אחראית על פעילות בלתי חוקית באתר שמבוצעת על ידי לקוח כלשהו או צד ג’ כלשהו שאינו בשליטה. אגרוקפה רשאית למנוע התקשרות או גישה של לקוחות לאתר או לחלק ממנו בכל שלב.
למידע נוסף ניתן לפנות אלינו ב 0544941226 או במייל orders@agro-cafe.com
נספח א׳: חוק הגנת הצרכן.
החברה רשאית לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
הרוכש מוצר באגרוקפה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981
א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
ב. הודעה על הביטול תימסר בטלפון/דוא”ל/דואר, על אחריות הצרכן לוודא שההודעה הגיעה ליעדה.
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם.
ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
ו. לחברה זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים (כמו קפה טחון, מכונות ומטחנות קפה שהופעלו עם קפה ו/או מים ו/או חלב, שהופעלו, מקציפי חלב שהופעלו, עקב בעיות כשרות, משלוחים ועלות אריזה מיוחדת), מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית”.
לידיעתכם: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה, אלא באישור מראש, וכן מוצרי מזון שעובדו או נטחנו לפי הזמנה.
עודכן בתאריך 7.11.2024